wandelmaatje gezocht

  • Dit onderwerp bevat 22 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 dagen door Karel.
  • Auteur
    Berichten
      • Karel
        13 mei 2026 om 12:27 #31606

        Hallo, ik ben Charles en ben op zoek naar een wandelmaatje. Mijn voorkeur gaat uit naar wandelingen van 5 a 10 km. Ik wandel om te genieten van de omgeving en alles wat er leeft, groeit en bloeit. Onderweg gezellig wat kletsen en misschien na afloop koffie drinken. Lijkt je dit ook wat, dan hoor ik graag van je.

        • Ank
          14 mei 2026 om 22:46 #31607

          Hallo Karel, Charles,

          Leuke oproep , en wat jij beschrijft spreekt mij aan.

          Maar waar wil je gaan wandelen?

          Mijn voorkeur gaat uit naar zo’n 4 km wandelen.

          Misschien tot ziens?

          Groet,
          Ank

            • Karel
              15 mei 2026 om 16:07 #31608

              hoi Ank, leuk dat je gereageerd hebt. 4 km lijkt me prima. Dat is ongeveer een uurtje lopen. De locatie is niet zo heel belangrijk. Ik woon op Voorne/Putten en daar is volop natuur om te wandelen. Maar iedere plek in de regio vind ik goed. Dus als jij een voorkeur hebt…… Wel het liefst op een door de weekse dag, uitgezonderd de maandag. Wat denk je, zullen we een start maken? Volgende week wordt het weer ook beter. Tot horens. Groetjes Charles

            • Ank
              15 mei 2026 om 18:47 #31609

              Hallo Charles,

              Ik wist niet waar jewoonde maar in Zoetermeer heb je 2 mooie natuurgebieden om te wandelen. 1 door een groot park en 1 om een grote plas met vogels.

              Bleiswijk is misschien ook leuk, park en lopen langs water en weilanden.

              Groet,
              Ank

                • Karel
                  16 mei 2026 om 10:07 #31610

                  Hoi Ank, goed idee. Laatst bij Vroege Vogels op tv ging het over de Driemanspolder bij Zoetermeer. Dat leek me ook prachtig. Maar is misschien te uitgestrekt?
                  Zullen we Bleiswijk kiezen? Als jij daar een mooi punt weet dan vind ik dat prima.
                  Dinsdag zou kunnen voor mij of donderdagmiddag. Goed plan?
                  groetjes Charles

                • Ank
                  18 mei 2026 om 19:27 #31611

                  Zoetermeer kan ook bij die plas in de wijk Noordhove. Lijkt me mooi, rond een plas wandelen met vogels in het water.

                    • Karel
                      21 mei 2026 om 14:12 #31613

                      Bleiswijk lijkt me toch de beste optie. Zullen we volgende week (donderdag b.v.) daar afspreken? Moet jij de juiste locatie even doorgeven. Vind je dat een goed idee?
                      groeten Charles

                    • Ank
                      24 mei 2026 om 16:52 #31622

                      Hoi Karel,

                      Ik kan alleen op een wo afspreken.
                      In Bleiswijk kunnen we bij het parkeerterrein afspreken van het Zeeltje . Ik moet 3ven kijken welke wo ik kan, ergens begin juli wordt t dan.
                      groetjes
                      Ank

                      • Karel
                        27 mei 2026 om 09:33 #31629

                        Hoi Ank,
                        Geef jij dan maar aan wanneer en waar. Voor mij is het allemaal niet zo’n probleem. Wel graag een reactie. Nee, geen zin, te ver weg, enz. is ook een antwoord.
                        groetjes, Charles

                          • Ank
                            31 mei 2026 om 20:07 #31641

                            Hoi Karel,

                            Is goed, zodra de datum bij mij bekend is laat ik je dit weten. En ik wil zeker met jou van wandelen dus twijfel daar ajb niet aan.

                            Groet,
                            Ank

                              • Ank
                                31 mei 2026 om 20:08 #31642

                                Herstel:En ik wil zeker met jou gaan wandelen dus twijfel daar niet aan, moet t zijn.

                                  • Karel
                                    1 juni 2026 om 22:43 #31645

                                    Hoi Ank, geen twijfel. Ik zie je berichtje tegemoet.
                                    groetjes Charles

                              • tower
                                27 mei 2026 om 17:58 #31636

                                hoi karel ik woon in zoetermeer, heb je weleen gewandelt in de natuur van zoetermeer

                                  • Karel
                                    28 mei 2026 om 09:41 #31639

                                    Hoi Tower, nee eigenlijk niet. Ik heb op tv de uitzending van Vroege Vogels over de Driemanspolder gezien en dat vond ik een mooi gebied. Meer weet ik eigenlijk niet over de natuur daar. Dus ik ben wel benieuwd .
                                    Groetjes Charles

                                      • tower
                                        28 mei 2026 om 18:47 #31640

                                        Misschien kunnen we hier samen wandelen, wel mooie gebied

                                          • Karel
                                            1 juni 2026 om 22:39 #31644

                                            hoi Tower, goed plan. Wanneer zullen we afspreken? Deze week is voor mij toevallig een drukke week, maar volgende week dinsdag b.v.?

                                              • tower
                                                2 juni 2026 om 23:13 #31646

                                                dinsdags is opa’s oppas dag, een andere dag?

                                        • Karel
                                          4 juni 2026 om 12:57 #31647

                                          Toevallig de gehele volgende week al afspraken of iets gepland. Dan die week erop? B.v. op donderdag 18 juni

                                            • tower
                                              6 juni 2026 om 16:40 #31654

                                              donderdag is uitstekend, hoe laat kan je hier zijn. heb je vervoer?

                                                • Karel
                                                  7 juni 2026 om 10:03 #31655

                                                  Daar gaan we weer. Sorry, maar inmiddels op die datum een oproep voor controle in het ziekenhuis ontvangen. Kunnen we het een dag opschuiven naar vrijdag?

                                                    • tower
                                                      7 juni 2026 om 22:37 #31656

                                                      ook goed , hoe laat komt je goed uit

                                                • Karel
                                                  8 juni 2026 om 16:51 #31658

                                                  Om 1uur lijkt mij prima. Je moet wel een exact adres doorgeven, want ik ben in dat gebied niet zo bekend.

                                                  • Karel
                                                    10 juni 2026 om 10:54 #31672

                                                    Hoewel is het niet beter om de eerste keer op een neutrale plek te gaan lopen. Zoetermeer is een behoorlijke afstand. Dus een plek daar tussenin. B.v. Delft. Daar is in Midden Delft land zoveel mooie natuur. Voor allebei wat beter te doen, lijkt mij.

                                                • Log in om te reageren op dit bericht.