Naar de voorpagina van deze site Tweevoeter
wandelforum

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om uw privéberichten te bekijkenLog in om uw privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 
Per 1 januari 2010 is dit forum afgesloten en vervangen door een geheel vernieuwd forum met veel meer mogelijkheden. Alle berichten van dit oude forum blijven nog leesbaar tot einde 2010. Ga naar het nieuwe forum: Tweevoeter.net.

5-6 juni Oxfam Novib Trailwalker 2010

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Overzicht -> Algemeen -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Oxfam Novib Trailwalker
incidentele bezoeker

BerichtGeplaatst: maandag 12 oktober 2009, 8:13    Onderwerp: 5-6 juni Oxfam Novib Trailwalker 2010 Reageren met citaat

Oxfam Novib Trailwalker is een non-stop wandeltocht van 100 kilometer door de prachtige natuurgebieden van de Veluwe, met start en finish in Ede. Het is ’s werelds grootste teamuitdaging! Ieder team van vier personen moet de afstand binnen 30 uur afleggen. Naast de sportieve uitdaging, zamel je geld in voor onderwijsprojecten van Oxfam Novib. Zo geef je kinderen de kans op een betere toekomst; een zelfstandig bestaan zonder armoede.

Meer informatie op www.oxfamnovib.nl/trailwalker
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ronald075
incidentele bezoeker

BerichtGeplaatst: zaterdag 5 december 2009, 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, ik wil wel meelopen. Als er een team is dat nog een plaatsje heeft dan hoor ik het graag.
Wandelen doe ik als ik er tijd voor heb. Ik heb nu 2 maal de vierdaagse gedaan, de 50km heb ik altijd gelopen in 7.5-8 uur. Verder eigenlijk vooral op vakantie. In maart 2010 gaan we de Nativity Trail lopen, een wandelroute van Nazareth naar Bethlehem (Palestina)
Erg veel gelegenheid om samen voor te bereiden heb ik helaas niet, maar één of twee keer een (lange) tocht moet lukken, waar in Nederland maakt mij niet veel uit. Ik woon zelf in Noord-Holland.
Om kennis te maken: reageer op dit bericht of stuur een berichtje via http://tinyurl.com/cgr3yn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Overzicht -> Algemeen -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar:  
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in deze rubriek
U mag geen reacties plaatsen in deze rubriek
U mag uw berichten niet bewerken in deze rubriek
U mag uw berichten niet verwijderen in deze rubriek
U mag niet stemmen in peilingen in deze rubriek